* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Kursy promowane | |
PROFESJONALNY KEY ACCOUNT MANAGER. Zarządzanie klientami kluczowymi (Key Account Management). SzkoleB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Szkolenie to kompleksowe i intensywne warsztaty, które wyposażą Cię w zaawansowane narzędzia i strategie niezbędne do skutecznego zarządzania kluczowymi klientami. Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia |
Ogólnopolska Konferencja Naukowa pt. Studia, praca i kariera w zjednoczonej Europie2009-04-20 13:39:09Jak wygląda sytuacja kobiet na polskim rynku pracy? Jakie są korzyści i konsekwencje z emigracji Polaków po akcesji do Unii Europejskiej? To tylko niektóre z tematów studenckiej Konferencji Naukowej pt. „Studia, praca i kariera w zjednoczonej Europie” organizowanej przez Koła Naukowe ALMAMER Wyższej Szkoły Ekonomicznej z udziałem przedstawicieli innych uczelni. |
|
Studiowaniu mówimy TAK – wiecznym studentom NIE2009-01-19 11:28:10Ministerstwo Nauki przygotowuje się do wprowadzenia zapisu w ustawie o szkolnictwie wyższym, jak długo i na jakich warunkach można studiować na koszt podatnika - dowiedziała się "PolskaTimes". |
|
Targi Kariery w Warszawie2008-12-09 13:14:55WARSZAWA, 20-21 kwietnia 2009 r.Pałac Kultury i Nauki w WarszawiePlac Defilad 1, wejście od ul. MarszałkowskiejCZEGO MOŻESZ SIĘ SPODZIEWAĆ?Targi kariery stanowią doskonałą okazję do spotkań z pracodawcami poszukującymi młodych ludzi, ktorzy chcieliby rozpocząć karierę w ich przedsiębiorstwach. Atmosfera Targów Kariery sprzyja rozmowom i zawieraniu konkretnych ustaleń. Charakter tej imprezy gwarantuje komfort spotkań, a pracodawcy są przygotowani nie tylko do udzielenia pełnych informacji na temat tego, jakich pracowników poszukują. Ci spośród odwiedzających, którzy szczególnie dobrze zaprezentują się w rozmowie z przedstawicielem firmy mogą liczyć na ciekawe oferty pracy. |
|
Mierzenie efektywności reklamy - seminarium2008-11-05 13:29:1327 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką. |
|
Studia Turystyczne edukują nowych fachowców branżowych2008-09-24 13:24:26Stanowczy wzrost zainteresowania branżą turystyczną przez organizacje najwyższego szczebla państwa polskiego przyczynił się także do zwiększonej obserwacji tego sektora ze strony młodych ludzi studiami, kursami, czy też szkoleniami z zakresu turystyki. |
Kursy sprzedaż Busko-Zdrój, Łódzkie
Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.